11.
02.
2014.
Pozostałe
Pozostałe
"Po co staję na scenie?", "po co tutaj jestem?". Staram się, by aktorzy nieustannie odpowiadali sobie na te pytania – mówił dr Michał Staszczak po egzaminie ze "Scen współczesnych".
W ramach egzaminu z przedmiotu "Sceny współczesne" – zajęcia prowadzi dr Michał Staszczak - studenci II roku Wydziału
Aktorskiego przedstawili fragmenty tekstu "Pod mlecznym lasem" walijskiego pisarza i poety Dylana Thomasa.
– Przyjęliśmy specyficzną formułę, to widownia znalazła się w centrum, sceną była więc cała otaczająca ją przestrzeń – wyjaśniał Michał Staszczak.
Aktorzy mówili o trudności wynikającej z konieczności ciągłej obecności na scenie – To deprymujące. Trzeba się bardzo pilnować. Nie ma momentu zejścia ze sceny, przestrzeni, w której wychodzimy z roli – opowiadał po egzaminie Daniel Sołtysiński, student II roku Wydziału Aktorskiego. – Jednocześnie to piękny, poetycki tekst, z którym bardzo dobrze się pracuje.
– Ta formuła daje duże możliwości, ale i wiele wymaga. "Po co staję na scenie?", "po co tutaj jestem?". Staram się, by aktorzy nieustannie odpowiadali sobie na te pytania – mówił Michał Staszczak, wykładowca Wydziału Aktorskiego, prorektor ds. Nauczania i Studentów Szkoły Filmowej w Łodzi.
– Przyjęliśmy specyficzną formułę, to widownia znalazła się w centrum, sceną była więc cała otaczająca ją przestrzeń – wyjaśniał Michał Staszczak.
Aktorzy mówili o trudności wynikającej z konieczności ciągłej obecności na scenie – To deprymujące. Trzeba się bardzo pilnować. Nie ma momentu zejścia ze sceny, przestrzeni, w której wychodzimy z roli – opowiadał po egzaminie Daniel Sołtysiński, student II roku Wydziału Aktorskiego. – Jednocześnie to piękny, poetycki tekst, z którym bardzo dobrze się pracuje.
– Ta formuła daje duże możliwości, ale i wiele wymaga. "Po co staję na scenie?", "po co tutaj jestem?". Staram się, by aktorzy nieustannie odpowiadali sobie na te pytania – mówił Michał Staszczak, wykładowca Wydziału Aktorskiego, prorektor ds. Nauczania i Studentów Szkoły Filmowej w Łodzi.