Nie omiń tego: Filmteractive 2016
Wszystkie newsy
ENGLISH
1
25. 09. 2016.
Pozostałe

FILMTERACTIVE - festiwal komunikacji interaktywnej po raz kolejny w Szkole Filmowej w Łodzi. Zapraszamy do Studia TV 28 i 29 września.

Filmteractive powstało w odpowiedzi na potrzeby zmieniającego się rynku i coraz większe wyzwania związane z formułowaniem przekazu reklamowego. Jak zapowiadają organizatorzy festiwalu - "Tworzymy platformę, gdzie biznes spotyka się z kreatywnością, a wynikiem tego spotkania są ciekawe dyskusje, nowe możliwości i nieszablonowe pomysły". Filmteractive to również świetna okazja do nawiązania kontaktów w przyjaznej, kameralnej atmosferze Łódzkiej Szkoły Filmowej. To tutaj od 2011 roku spotykają się przedstawiciele biznesu, reklamy i przemysłów kreatywnych, aby razem stawiać wyzwania branży marketingowej.

Rozpoczęcie tegorocznej edycji Festiwalu: 28 września (środa) o godz. 9:45 w Studio TV Szkoły. Dokładny program wydarzenia: http://filmteractive.eu/program.

Organizatorem Festiwalu jest Media Klaster i Deloitte Digital. Szkoła Filmowa w Łodzi jest Partnerem Festiwalu.

-----------------------------------------------------------------------------

Czego nie pominąć podczas tegorocznej edycji Festiwalu?

Całkowite zanurzenie w wirtualną rzeczywistość
Prawdziwą wirtualną przygodę, której będzie można doświadczyć podczas festiwalu mają zapewnić Oculus Touch — czyli specjalne kontrolery do wirtualnej rzeczywistości, rozumiejące gesty i ruchy dłonią, zapewniające dzięki temu realistyczne doznania. Wyniki współpracy z przedpremierowymi kontrolerami ruchu Oculus Touch na Filmteractive przedstawi organizator wydarzenia – Deloitte Digital w swojej instalacji VR Adventure Box.

O możliwościach wykorzystania rzeczywistości wirtualnej we współczesnej komunikacji na Filmteractive będą mówili uznani prelegenci m.in. z Polski, Francji czy Singapuru – twórcy, przedstawiciele globalnych marek, eksperci w dziedzinie nowych mediów, twórcy oraz przedstawiciele funduszy inwestycyjnych. W wirtualnej rzeczywistości będzie można zanurzyć się również w przygotowanym specjalnie na festiwal Filmteractive kinie VR Cinema by Samsung. W programie m.in.: relacje i dokumenty 360, projekty mediowe, turystyczne typu YourVisit czy szkoleniowe jak Human Body, ale także VR Visio z jazdą testową Cadilakiem oraz zwiedzaniem nieruchomości z Immersion. VR zdominował również Filmteractive Market. Finałowe projekty wyłonione przez międzynarodowe jury będzie można poznać z bliska w Strefie Innowacji oraz podczas sesji pitchingowych. Zwycięzcę poznamy 29 września podczas festiwalu w Szkole Filmowej w Łodzi. (Spośród ponad 50 zgłoszonych projektów twórców pochodzących z całego świata: od Australii, przez Izrael, Pakistan, Egipt po Stany Zjednoczone – międzynarodowy panel ekspercki wybrał ośmiu finalistów.) Temat wirtualnej rzeczywistości podsumuje panel dyskusyjny, który poprowadzi – podobnie jak i cały festiwal – Artur Kurasiński.

Kreatywność w epoce Data Driven Marketing. Dokąd zmierzamy? Gościem specjalnym Deloitte Digital prosto z USA będzie dyrektor ds. Brand Creative i Content Marketingu – Alan Schulman, który w trakcie ponad dwudziestopięcioletniej kariery stał na czele zespołów odpowiedzialnych za Creative i Content w wiodących międzynarodowych agencjach takich jak McCann-Erickson, FutureBrand Worldwide, Foote i Cone & Belding. W 2013 roku był jedną z osób w Ameryce Północnej, które magazyn ADVERTISING AGE obwołał "Kreatywną Gwiazdą". Na Filmteractive opowie o tym, jak w oparciu o Big Data i Marketing automation tworzyć zindywidualizowane wiadomości i kampanie na skalę masową, które poruszą konsumenta emocjonalnie, a nie tylko zaprezentują ofertę, produkt czy cenę.

Tworzenie świata marki w erze cyfrowych konsumentów O kampanii "5 sposobów na…" marki Castorama opowie Maksymilian Litwinow, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska. O narzędziach komunikacyjnych pozwalających uwolnić kreatywność słów kilka przedstawi Dan Biddle – Dyrektor ds. Innowacji Strategicznych Twitter UK. O tym jak przenosić świat bajek na grunt rzeczywistego marketingu treści i o tym jak szukać odbiorców opowie Artur Pacuła, Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE. A rozszyfrować geny X, Y, Z oraz kolejne pomoże nam ekspert – Joeri Van den Bergh, współzałożyciel Gen Y Expert InSites Consulting oraz autor How cool brands stay hot, a także dyrektorzy ds. strategii brandu i marketingu ze Stratosfera by Deloitte podczas zamkniętego warsztatu drugiego dnia festiwalu.