19.
06.
2015.
Wydział
Operatorski
Operatorski
Michał Dymek, student Wydziału Operatorskiego Naszej Szkoły, z I nagrodą konkursu Papaya Young Directors!
W tym roku na konkurs wpłynęło 439 scenariuszy, z których do finału wybrano 14. Michał Dymek otrzymał I nagrodę za spot reklamowy dla marki PROSTO. Grand Prix trafiło do Julii Rogowskiej, która zrealizowała film reklamowy dla ROSSMANA. Konkurs kierowany jest do studentów i absolwentów szkół filmowych. Tematami 45-sekundowych filmów reklamowych miały być produkty sponsorów i partnerów konkursu.
- Genezą mojego pomysłu była nazwa marki, która zawiera w sobie bardzo mocno nacechowane określenie - PROSTO, ono było moją inspiracją. Myślałem o tym, co jest proste w otaczającym mnie świecie – mówi Michał Dymek, laureat konkursu, student sztuki operatorskiej Naszej Szkoły.
Za produkcję konkursowego spotu odpowiada Adrian Kujda, który przyznaje, że pomysł Michała był dla niego dużym wyzwaniem – Rzadko zdarza się, by dostać brief reklamy składający się z tylu ujęć i lokacji – ostatecznie zrealizowaliśmy 70 ujęć w 70 lokacjach! – mówi Adrian Kujda.
- Tak, sama realizacja była szalona, nie mieliśmy odpowiednich środków ani dużego zaplecza produkcyjnego. Tymczasem mieliśmy kilkadziesiąt lokacji, bohaterów. Kręciłem non stop przez 10 dni, mocno naciągając zasady BHP… Montaż zrobiliśmy z Paweł Kowalikiem, absolwentem naszej Szkoły. Opłacało się! – podsumowuje Michał Dymek.
Spot Michała Dymka:
https://vimeo.com/130855964
Spot dla marki PROSTO
Reżyseria i zdjęcia: Michał Dymek
Montaż: Paweł Kowalik
Kierownik produkcji: Adrian Kujda
Muzyka: Bartosz Gamracy
Scenografia: Jana Łączyńska
Prace finalistów i laureatów konkursu można obejrzeć na oficjalnym fanpage’u Papaya Young Directors na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors oraz na oficjalnej stronie konkursu: www.papayayoungdirectors.com.
- Genezą mojego pomysłu była nazwa marki, która zawiera w sobie bardzo mocno nacechowane określenie - PROSTO, ono było moją inspiracją. Myślałem o tym, co jest proste w otaczającym mnie świecie – mówi Michał Dymek, laureat konkursu, student sztuki operatorskiej Naszej Szkoły.
Za produkcję konkursowego spotu odpowiada Adrian Kujda, który przyznaje, że pomysł Michała był dla niego dużym wyzwaniem – Rzadko zdarza się, by dostać brief reklamy składający się z tylu ujęć i lokacji – ostatecznie zrealizowaliśmy 70 ujęć w 70 lokacjach! – mówi Adrian Kujda.
- Tak, sama realizacja była szalona, nie mieliśmy odpowiednich środków ani dużego zaplecza produkcyjnego. Tymczasem mieliśmy kilkadziesiąt lokacji, bohaterów. Kręciłem non stop przez 10 dni, mocno naciągając zasady BHP… Montaż zrobiliśmy z Paweł Kowalikiem, absolwentem naszej Szkoły. Opłacało się! – podsumowuje Michał Dymek.
Spot Michała Dymka:
https://vimeo.com/130855964
Spot dla marki PROSTO
Reżyseria i zdjęcia: Michał Dymek
Montaż: Paweł Kowalik
Kierownik produkcji: Adrian Kujda
Muzyka: Bartosz Gamracy
Scenografia: Jana Łączyńska
Prace finalistów i laureatów konkursu można obejrzeć na oficjalnym fanpage’u Papaya Young Directors na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors oraz na oficjalnej stronie konkursu: www.papayayoungdirectors.com.