Porozmawiaj ze mną
Wszystkie newsy
ENGLISH
1
22. 06. 2014.
Pozostałe

Kalina Alabrudzińska, studentka reżyserii i Mateusz Zwoliński, student III roku sztuki operatorskiej, realizowali spot charytatywny popularyzujący język migowy.

Reklma aspołeczna powstaje dla Fundacji Kultury bez Barier oraz Fundacji Promocji Kultury Głuchych KOKON. Spot popularyzuje język migowy, ma przełamać stereotypy na temat głuchych i zbliżyć ich świat do świata osób słyszących.

W spocie wzięli udział zwycięzcy kolejnych edycji Manhunt: Michał Danilewicz i Kamil Zatorski, dziennikarz telewizyjny Marcin Cejrowski, model Konrad Petromichelis, model, aktor i konferansjer Konrad Pondo, aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki oraz muzyk Andrzej "Piasek" Piaseczny. W spocie wystąpili także głusi aktorzy - Iwona Cichosz (profesjonalna aktorka i mim) oraz Marek Śmietana. Montaż - Maksymilian Bieńkowski, student II roku montażu. W pracy nad spotem pomagał prof. Marek Szyryk i studenci fotografii. Kierownikiem produkcji była Małgorzata Gontarska z Zakładu Produkcji Filmów Szkolnych.

Premiera reklamy społecznej we wrześniu.