Trwa nabór do konkursu Papaya Young Directors
Wszystkie newsy
ENGLISH
1
02. 03. 2021.
Pozostałe

Trwa nabór do 8. edycji konkursu Papaya Young Directors. Napisz scenariusz filmu reklamowego lub teledysku, otrzymaj budżet na jego realizację i pokaż światu swój talent. Zgłoszenia do 14 marca.

Wystartowała 8. edycja konkursu Papaya Young Directors.

Marzysz o karierze reżyserki/reżysera, a może po prostu chcesz nakręcić film reklamowy, teledysk lub film społecznie zaangażowany?
Konkurs Papaya Young Directors, unikatowa inicjatywa skierowana do każdego w wieku między 20-35 lat, daje szansę i budżet na realizację Twojego filmu!
Pomysły możesz zgłaszać już do 14 marca 2021 na stronie
papayayoungdirectors.com


Jeśli nudzą cię telewizyjne reklamy i uważasz, że pora zmienić tę branżę, to konkurs dla Cie-bie. To właśnie w ramach tej inicjatywy możesz zrealizować filmy dla takich marek jak Multi-kino, BMW lub Samsung. Stwórz film, który będzie mógł konkurować ze spotami pokazywanymi podczas Super Bowl! A jeśli chcesz zrobić swój pierwszy teledysk to dlaczego nie zacząć od legend polskiej muzyki m.in. Kayah, Julii Wieniawy lub Krzysztofa Zalewskiego? Daj się poznać i pokaż nam swój talent! – mówi Kacper Sawicki, CEO & Executive Producer Papaya Films, pomysłodawca konkursu Papaya Young Directors.

Na czym polega konkurs?

Inicjatywa Papaya Young Directors polega na zgłoszeniu autorskiego pomysłu w odpowiedzi na briefy (kilkuzdaniowe tematy) międzynarodowych marek, fundacji lub artystów. Finalista dostaje 11 000 PLN na realizację swojego filmu lub teledysku!
A co dzieje się potem? Twórcy finałowych produkcji walczą o Grand Prix w wysokości 40 000 PLN, a także pakiet innych nagród.

Partnerzy Główni

Najnowszą odsłonę konkursu wspierają marki z różnorodnych dziedzin przedstawiając otwarte i wielowymiarowe briefy. W tym roku konkurs wspierają: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, Facebook, IKEA, Kayax, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung Electronics Polska oraz Tyskie.
Kategorii Music Stories już po raz drugi patronuje wytwórnia Kayax. Tym razem uczestnicy będą mogli zrobić teledysk dla Kayah, Krzysztofa Zalewskiego, Julii Wieniawy, Barbary Wrońskiej, zespołu Bloo Crane oraz duetu: Karaś/Rogucki. Twórcy oddają w ręce młodych swoje wyjątkowe utwory, prezentujące zaskakujące gatunki muzyczne. W Creative Starterach zadbano o różnorodną tematykę — od poruszania kwestii otwartości i samoakceptacji, po baśniowe historie z marką w tle. Niektóre brandy zdecydowały się pod-trzymać i rozwinąć swoją standardową komunikację, inne wręcz przeciwnie – pozwalają mło-dym opowiedzieć o sobie na nowo.

Women’s Stories

Tym razem każdy uczestnik ma szansę zrealizować film o tematyce społecznej. Wraz z Facebookiem rozwija się kategoria Vertical Stories, w ramach której można zrealizować filmy dla trzech niezwykłych fundacji: Camera Femina, Kosmos dla Dziewczynek oraz Kuchinate African Refugee Women's Collective. Instytucje współtworzące debiutującą subkategorię Women’s Stories w różny sposób działają na rzecz kobiet. Co ważne – w kategorii może zgłosić się każdy: niezależnie od płci!

It’s all about talents!

W 8. edycji konkursu organizatorzy skupiają się na poszukiwaniu różnorodnych talentów – w tym roku wyróżniona zostanie m.in. najlepsza produkcja, najlepsze zdjęcia czy najlepszy koncept kreatywny.
Chcemy pokazać, że za sukcesem filmu czy reklamy stoi cały sztab zdolnych ludzi, którzy mogą pomóc rozwinąć nasz pomysł. Dajemy szansę copywriterom/copywriterkom, scenarzystom/scenarzystkom, scenografom/scenografkom i wszystkim chcącym, opowiedzieć nam ciekawą historię – tłumaczy Eja Trzcińska, head of Papaya Young Directors – młodzi twórcy muszą wiedzieć, że jesteśmy tutaj dla nich – dodaje.

Premiera filmów wraz z uroczystą galą planowana jest na czerwiec 2021.

Partnerzy Główni: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, Facebook, IKEA, Kayax, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung Electronics Polska oraz Tyskie. Partnerzy konkursu: ATM System, CPC Brand Consultants, Girls in Film, Heliograf, Ma-kOnLine, Lunapark, Panavision, Stroer oraz Tidal.

Szkoła Filmowa w Łodzi jest Partnerem Edukacyjnym konkursu.