FILMTERACTIVE o markach przyszłości
Wszystkie newsy
ENGLISH
1
11. 10. 2017.
Pozostałe

Tegoroczna edycja Filmteractive odbędzie się i w Łodzi, i w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Do Szkoły Filmowej organizatorzy zapraszają 17 października

Tematem przewodnim tegorocznej edycji są marki przyszłości. Wśród prelegentów tej edycji Festiwalu FILMTERACTIVE są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar.

Wydarzenie skierowane do przedstawicieli branży marketingowej odbędzie się 12 października w halach byłej praskiej drukarni, przy Mińskiej 65 w Warszawie, pod hasłem przewodnim „Brands of the Future”.

Łódzka edycja festiwalu Filmteractive, którą gościć będziemy w Szkole Filmowej w Łodzi, będzie poświęcona silnym markom, które wspierając kulturę, tworzą ciekawe projekty artystyczne. Tematyka wydarzenia nawiązuje do kreatywnego charakteru miasta.

- Inspiracji szukamy w historiach osób, które nie tylko odniosły sukces, ale swoim innowacyjnym i odważnym podejściem wprowadziły znaczące zmiany w sposobie rozumienia i postrzegania biznesu. Każdego roku wybieramy najciekawsze case studies z całego świata i zapraszamy ich autorów, aby podzielili się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami wydarzenia. Prelegenci są reprezentantami różnych dziedzin –marketingu, biznesu, kultury. Ich misją jest zainspirowanie uczestników Filmteractive oraz przekazanie praktycznej wiedzy, która pozwoli zmienić pomysły biznesowe w kreatywne rozwiązania - piszą organizatorzy FILMTERACTIVE.

Szczegółowy program Festiwalu na www.filmteractive.eu