04.
06.
2017.
Wydział
Produkcja
Produkcja
Możesz dowiedzieć się tego podczas trzech intensywnych dni weekendowego kursu w Naszej Szkole. Zapraszamy 9-11 czerwca.
5 lat temu YouTube ogłosił, że jego użytkownicy w ciągu każdej 1 sekundy publikują 1 godzinę nowych materiałów wideo. Obecnie w ciągu 1 doby na ten serwis trafia tyle filmów, że gdybyś zechciał je wszystkie zobaczyć to nie starczyłoby Ci całego życia. Z roku na rok coraz łatwiej jest zrealizować film. Coraz trudniej jednak znaleźć widzów, którzy skłonni byliby poświęcić swój czas, żeby go obejrzeć i sfinansować jego produkcję.
- Planujesz premierę filmu fabularnego, dokumentu, animacji, programu telewizyjnego, teledysku?
- Nie masz pomysłu co zrobić, żeby widzowie dowiedzieli się o tym i zechcieli go zobaczyć?
W dniach 9-11 czerwca Wydział Organizacji Sztuki Filmowej zaprasza na intensywny, długi weekend podczas praktycznego kursu: „JAK SKUTECZNIE DOTRZEĆ DO WIDZÓW W KINIE, TELEWIZJI I INTERNECIE? Nowoczesna promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych”
W ciągu 3 intensywnych dni wypełnionych wykładami, warsztatami i spotkaniami dowiesz się m.in.: - Jak przygotować film do dystrybucji, tak żeby spełniał wszystkie standardy kinowe i telewizyjne?
- Jak opracować nowoczesną kampanię reklamową przy użyciu niestandardowych narzędzi promocyjnych?
- Jak przygotować atrakcyjną strategię komunikacji i prowadzić dialog z widzami w mediach społecznościowych?
- Jak negocjować i na co zwrócić uwagę podpisując umowę z dystrybutorem kinowym lub stacją telewizyjną?
Pełen program kursu na stronie www.film.lodz.pl
Rejestracja, sylwetki prelegentów i inne szczegółowe informacje można uzyskać:
- on-line: na stronie: www.film.lodz.pl lub pisząc na adres email: produkcja2@filmschool.lodz.pl
- telefonicznie: pod numerami 42 27 55 876 lub 42 27 55 815 (w dni robocze 9:00-16:00)
- osobiście: w Dziekanacie Wydziału Organizacji Sztuki Filmowej, ul. Targowa 57, 90-323 Łódź (dni robocze 9:00-16:00)
- Planujesz premierę filmu fabularnego, dokumentu, animacji, programu telewizyjnego, teledysku?
- Nie masz pomysłu co zrobić, żeby widzowie dowiedzieli się o tym i zechcieli go zobaczyć?
W dniach 9-11 czerwca Wydział Organizacji Sztuki Filmowej zaprasza na intensywny, długi weekend podczas praktycznego kursu: „JAK SKUTECZNIE DOTRZEĆ DO WIDZÓW W KINIE, TELEWIZJI I INTERNECIE? Nowoczesna promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych”
W ciągu 3 intensywnych dni wypełnionych wykładami, warsztatami i spotkaniami dowiesz się m.in.: - Jak przygotować film do dystrybucji, tak żeby spełniał wszystkie standardy kinowe i telewizyjne?
- Jak opracować nowoczesną kampanię reklamową przy użyciu niestandardowych narzędzi promocyjnych?
- Jak przygotować atrakcyjną strategię komunikacji i prowadzić dialog z widzami w mediach społecznościowych?
- Jak negocjować i na co zwrócić uwagę podpisując umowę z dystrybutorem kinowym lub stacją telewizyjną?
Pełen program kursu na stronie www.film.lodz.pl
Rejestracja, sylwetki prelegentów i inne szczegółowe informacje można uzyskać:
- on-line: na stronie: www.film.lodz.pl lub pisząc na adres email: produkcja2@filmschool.lodz.pl
- telefonicznie: pod numerami 42 27 55 876 lub 42 27 55 815 (w dni robocze 9:00-16:00)
- osobiście: w Dziekanacie Wydziału Organizacji Sztuki Filmowej, ul. Targowa 57, 90-323 Łódź (dni robocze 9:00-16:00)